Pricktest och skola

Datum: 2012-12-13 Tid: 17:48:04 Kategori: Allmänt
Skickat in sista skolarbetet idag, SÅ JÄVLA SKÖNT! Har även fått mitt betyg i matte och fysik. Känns bra, imorgon får jag reda på spanskan också. Var på sjukhuset idag och testade allergin, IGEN. Tog blodprov i armen när jag var där för två gånger sen, visade att jag inte var allergisk mot katt men när jag gjorde pricktestet  idag så visade det sig att jag är allergisk mot katt. Så idag avbröt vi min påbörjade vaccination mot katt och nu tar jag tabletter mot gräs. Ja lite förvirrande, fattar knappt något själv. 
 
Lyssnar på Ulrik för att bli glad och försöker fira att jag har skickat in mina arbeten. 
Läs innan du komenterar!

Bloggdesign:
Jag gör mina egna designer, och för tillfället inga designer.

Övrig:
Jag är intresserad av tävlingar!
Jag försöker svara på alla komentarer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0